Redecilla del Camino - Reisverslag uit Redecilla del Camino, Spanje van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu Redecilla del Camino - Reisverslag uit Redecilla del Camino, Spanje van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

Redecilla del Camino

Door: dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

03 Mei 2012 | Spanje, Redecilla del Camino

Hallo,
Vandaag hebben we weer zo´n 30 km gewandeld. Stuk tot Santa Domingo was erg mooi, de laatste 10 km iets minder.
Het kan ook niet altijd even mooi zijn.
Vandaag was het een zonnige dag. Temperatuur ongeveer 19 graden, goed wandelweer. Zojuist viel er een buitje.
We hebben dus niets te klagen.
Onderweg zagen we dat we nog ca 550 km te gaan hebben, maar daar willen we voorlopig niet aan denken.
Verder deze keer niet zo veel te melden.
Wel hebben we ook nog foto´s geplaats bij Los Arcos en Najera.
met vriendelijke groet,

Dick en Gerda

• 03 Mei 2012 - 16:39

Cokkie:

Geweldig, weer een stuk verder van ons vandaan en dichter bij jullie eind doel. Vooral op de kaart is goed te zien hoe ver jullie al zijn. Maar wie is toch die man met dat rode jack? En dan die druiven/wijn struikjes, is dat een stille hint? Ik wacht vol smart op de volgende spectaculaire berichten over vogels (gieren, mussen alles is welkom). Hou vol en geniet.

• 03 Mei 2012 - 19:29

Anja:

Mooi hoor! Was zelf een paar daagjes weg, maar heb alle reisverslagen van de afgelopen dagen gelezen en op gereageerd, tis echt superleuk om dit te volgen!
    liefs,
    Anja

• 03 Mei 2012 - 20:31

Toos:

Wat een mooie foto's weer. Kunnen jullie al die indrukken iedere dag nog verwerken? fijn, dat het vandaag goed wandelweer was. Gisteravond was het hier noodweer met stortbuien en onweer, vandaag droog.Erg leuk om zo regelmatig wat van jullie te horen en je te kunnen volgen, nog goed op schema, toch? blijf vooral genieten hoor, gr Toos

• 04 Mei 2012 - 02:45

Petra:

Zo ben weer bij gelezen, prachtige foto's. verlang ook naar Spanje als ik de foto's zie.
    Komend weekend schijnt het hier weer koud te worden ong 10 C, dus veel te koud voor de tijd van het jaar.
    Succes met de laatste 550 km, jullie zijn er bijna puffffffffffff

gri
    oetjes Petra

• 04 Mei 2012 - 08:25

John Leemberg:

Jullie zijn al een eind op weg ,mooie foto's heerlijk om naar te kijken .
    gaat jullie goed gr John

• 04 Mei 2012 - 10:29

Marijke:

Het blijft leuk om jullie te volgen.
    Ik geniet er steeds weer van

groetjes

Marijke

• 04 Mei 2012 - 11:57

Eppy :

Kan ik me wel wat bij voorstellen,dat word afkicken.Maar voorlopig genieten jullie nog ,ben eigenlijk wel een beetje!! jaloers,als ik alles lees wat er op jullie pad komt, en wens jullie nog een mooie en een heel voorspoedige tocht.

• 04 Mei 2012 - 15:02

Annette Vd M:

Hallo globetrotters, ziet er gezellig uit al die wandelaars op weg, allemaal hetzefde einddoel voor ogen. Nog maar 550km te gaan klinkt niet zo veel meer als je de begin km erbij haalt. Wordt vast heel erg afkikken. Prachtige foto's hebben jullie weer gemaakt Hier thuis achter de pc is het genieten geblazen van de verslagen. Blijf genieten en hou alles heel. Groeten

Verslag uit: Spanje, Redecilla del Camino

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011