Gifu (dag 2) - Reisverslag uit Gifu, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu Gifu (dag 2) - Reisverslag uit Gifu, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

Gifu (dag 2)

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

14 November 2015 | Japan, Gifu

Vanochtend werden we gewekt door het geluid mijn telefoon .
Normaal betekent dat, dat er een watt's app binnenkomt. Daar was vanochtend echter geen sprake van. De geluiden kwamen van nu.nl.
Is er wereldnieuws, dan komt het bericht binnen met geluid.
De eerste uren van de dag hebben we dan ook met verslagenheid de aanslagen in Parijs gevolgd. Wat bezielt die mensen. Hoe kunnen we ons daar tegen verdedigen??? Het kan ook in ons land gebeuren.
De rest van de dag hebben we het rustig aangedaan.
Nog een wandeling in Gifu gemaakt. Toen we om 14.30 weer terug waren, begon het hier stevig te regenen. Tijd om lekker in ons hotel te relaxen.
Per slot van rekening hebben we de afgelopen 3 weken genoeg inspanningen gedaan. Om 18.00 uur besloten we om in het grote winkelcentrum om de hoek sushi te gaan eten. Ja je leest het goed, toch nog een keer sushi. De sushi's kwamen over een lopende band langs .
En........ We hebben heerlijk gegeten. Dick lust dus wel sushi.!!! Gerda ook.
Verder niet veel te vertellen.

Tot morgen,

Groetjes van Dick en Gerda

• 14 November 2015 - 19:28

Annette Vd M:

hallo Dick en Gerda

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Ja, Parijs is vreselijk zijn ook 3 Nederlanders gewond en ze zijn er ernstig aan toe. Vandaag naar Ravenstein geweest. We hebben het tot 16.00 uur droog gehouden maar toen waren we weer terug. Het was een vlakke snelle tocht niet echt WS78 , Eerst een stuk langs de Maas gelopen toen natuurgebied Keent. Dan door het plaatsje Reek en daar was de soep post. Dan over de Reekse heide dan naar Schaijk voor de grote rust. Dan door de Maashorst door buurtschap Mun voor de koffie. De fruitpost zat er al vlug achteraan. Dan nog Herpen Huiseling terug naar Ravenstein. Dan na nog wat gedronken te hebben naar huis toe en onderweg was het niets anders als regen. Groeten Annette

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011