Gifu (dag 1) - Reisverslag uit Gifu, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu Gifu (dag 1) - Reisverslag uit Gifu, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

Gifu (dag 1)

Door: dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

13 November 2015 | Japan, Gifu

Vandaag een hele dag treinen.
Om 9.10 vertrokken uit Oita en om 16.00 aangekomen in Gifu, aan de rand van de Japanse Alpen. Het koste deze keer wat meer moeite om ons logeeradres te vinden. Bleek nogal achteraf te liggen.
Maar toen we eenmaal onze kamer zagen, konden we onze ogen bijna niet geloven. Bleek een geheel ingericht appartement te zijn. Zelfs een gokkast was aanwezig. Voor Japanse begrippen een uitzonderlijke grote kamer.
Hier houden we het de komende dagen wel uit.
Verder niet veel te vertellen vandaag.
Goed weekend

groetjes vanuit Gifu

Dick en Gerda

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011