higashi-matsuyama (aankomst) - Reisverslag uit Higashi-Matsuyama, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu higashi-matsuyama (aankomst) - Reisverslag uit Higashi-Matsuyama, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

higashi-matsuyama (aankomst)

Door: dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

31 Oktober 2015 | Japan, Higashi-Matsuyama

Vandaag na een treinreis van 2.5 uur in higashi-matsuyama aangekomen.
In Japan is reizen met de trein heel goed te doen, als je van te voren weet welke treinen je moet hebben. Een beetje extra tijd om over te stappen helpt daarbij. Vandaag waren we 4 verschillende treinen nodig om op onze bestemming aan te komen.
Op het station was een ontvangst comité aanwezig.
Zij wezen ons de weg naar de start van de drie daagse.
Daarna kregen we een rondleiding door het stadje.
Om 16. 30 uur werden we per bus naar ons hotel gebracht.
In totaal zijn hier zo'n 10 Nederlanders. Wij kennen er geen enkele van.
Dit onderkomen ziet er heel verzorgd uit, het eten lekker.
Wel zitten we ongeveer 30 minuten rijden af van de start.
Morgen ochtend om 6.15 uur worden we er per bus heen gebracht.
Vernam dat er morgenochtend ongeveer 15000 wandelaars zullen starten.
We gaan het meemaken.
Morgen zal ik er weer verslag van maken.

Groetjes van

Dick en Gerda de

• 31 Oktober 2015 - 18:24

Hanneke:

15000? Dan is Nijmegen nix. Ben benieuwd! Succes. Bedankt dat ik jullie mag volgen. Liefs, kijk goed uit.

• 31 Oktober 2015 - 18:47

Geke:

Zo dat is veel 15.000 mensen.. Heel veel plezier met de wandeltocht. Gr geke

• 31 Oktober 2015 - 19:52

Margriet:

Hallo vanuit Amstelveen en nu Ede! Ik hoorde van Annette tijdens de WS'78-tocht dat jullie nu in Japan zijn. Ik zal de komende dagen jullie avonturen meelezen. Ben benieuwd naar jullie spannende belevenissen.

groetjes,
    Margriet

• 31 Oktober 2015 - 21:46

Annette Vd M:

Hallo luitjes,
    Nou zo te zien heeft Margriet al het gras voor de voeten weggemaaid. Wilde vertellen dat we vandaag heerlijk gewandeld hebben in Amstelveen. Het weer was prachtig en de mooiste herfstkleuren waren ons deel.
    Bertus en Sandra waren ook van de partij en Margriet. We zijn ook nog met een pontje overgezet dat duurde even want er konden maar 6 soms 8 personen tegelijk erop. Maar dat was weer fijn voor de rust want die was erg klein en nu we zo gedoseerd aankwamen was er plek genoeg. Het Amsterdamse bos hebben we van verschillende kanten gezien en was erg mooi en afwisselend. De start was bij de roeiers bij de Bosbaan. We zijn ook nog langs het Olympisch stadion gelopen . Door Osdorp was een leuke tocht. Veel plezier bij jullie 3-daagse. groeten Annette

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011