tweede dag - Reisverslag uit Zushi, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Zushi, Japan van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

24 Oktober 2015 | Japan, Zushi

Gisteravond hadden Hiroko en Shigeki een verrassing in petto.
Ze vertelden dat Jun , een andere Japanse pelgrim vandaag ook zou komen.
Wij waren het contact met Jun verloren.
Vanochtend hebben we een echt traditioneel Japans ontbijt gekregen. Soep; vis en rijst. Heel verrassende smaken.
Jun arriveerde om 9.30 uur. Het was een goed weerzien.
Hiroko en Shigeki wonen in een appartement met groot balkon op 2 minuten lopen van de pacificeren ocean. Daar zijn we eerst naar toe gelopen. Vervolgens zijn we naar Kamervragen gegaan waar we een groot boedabeeld hebben bezocht en enkele tempels. Ook zagen we Japans stel wat trouwde.Heel bijzonder allemaal. Vanavond gaan we Sushi eten, d.w.z we moeten de sushi eerst zelf maken. Hij Hiroko is met de voorbereidingen bezig. Ga ook enkele foto's toevoegen.

Groetjes vanuit een warm Japan.

Dick en Gerda

• 24 Oktober 2015 - 11:20

Iris:

Ik ben jaloers! Klinkt allemaal erg leuk!
    Maar jullie moeten wel je profiel nog aanpassen. Volgens jullie profiel zijn jullie nu in amsterdam....
    geniet er van! Groetjes Iris

• 24 Oktober 2015 - 19:06

Myriam:

Leuk weer een stukje van op afstand met jullie mee te mogen reizen. Ik kijk uit naar de verslagjes die nog zullen volgen! Geniet samen van deze bijzondere ervaring, zeker de moeite een land van binnenuit te leren kennen dankzij jullie Japanse vrienden!

• 24 Oktober 2015 - 20:10

Annette Vd M:

Wat leuk elke keer weer een kijkje in jullie dagelijkse doen. Vandaag is er kortbij weinig te lopen dus ben een dag thuis gebleven, wel vreemd hoor je weet gewoon niet wat je moet doen. Ga morgen maar een rondje dorp doen, doe ik nog wat nuttigs. Groeten Annette

• 25 Oktober 2015 - 06:14

Hanneke:

Gaan jullie weer een pad lopen? Ik heb zeker wat gemist....

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011