wandeling Drenthepad oktober 2020 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu wandeling Drenthepad oktober 2020 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dick en Gerda - WaarBenJij.nu

wandeling Drenthepad oktober 2020

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick en Gerda

28 September 2020 | Nederland, Amsterdam

Goede middag,
Zojuist aangekomen op ons logeeradres in Ruïnen, het blijkt een grote boerderij te zijn .
We zijn hier heel vriendelijk door eigenaar ontvangen.
Vanochtend om 11.30 uur gestart in mijn geboortedorp Hollandscheveld, waar we de nacht bij mijn moeder, inmiddels 86 jaren jong, hadden doorgebracht.
Ruinen is een Drents plaatsje, ca 10 km ten zuidwesten van Hoogeveen.
Het Drenthepad loopt hier langs. Wij gaan híer morgenochtend starten.
Ons doel voor morgen is Diever, 30 km verderop.
Vandaag was het prima wandelweer. Wel was het weer wennen om een rugzak van ca 10 kilo mee te dragen. De laatste keer dat we dat gedaan hadden , was tijdens onze pelgrimage naar Santiago.

Met vriendelijke groet,

Dick en Gerda

Dick en Gerda

Vanaf maandag 29 september gaan wij het Drenthe pad lopen - een afstand van ongeveer 350 km. Dagelijks zullen wij een korte update geven van onze belevenissen. Was Covid-19 er niet geweest, dan waren we afgelopen dinsdag 22 september vertrokken naar de USA/Canada. 28/29 september was er een Kennedy mars/Centurion race gepland in de plaats Owego (USA). Hier hebben we een jaar lang voor getraind, maar helaas - dit gebeuren is een jaar uitgesteld. Wij hopen in het Drenthepad - lekker dicht bij huis - een goed alternatief gevonden te hebben.

Actief sinds 28 Nov. 2011